Bijgaand treft u de diensten die wij u kunnen aanbieden. Gemakshalve zijn deze per categorie omschreven. Normaliter vallen alle hieronder genoemde diensten binnen onze activiteiten.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie over één van deze diensten, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Administratieve werkzaamheden:

  • Bijhouden van ledengegevens.
  • Informeren nieuwe eigenaren.
  • Het organiseren, voorzitten en notuleren van de ledenvergaderingen
  • Het organiseren, voorzitten en notuleren van de bestuursvergaderingen.
  • Financiële werkzaamheden:
  • Het boeken van de financiële mutaties.
  • Verrichten van betalingen.
  • Opstellen van de jaarrekening.
  • Incasseren van de maandelijkse service kosten
  • Het opstarten van gerechtelijke procedure bij uitblijven van betaling.
  • Voorbereiden van de gegevens voor de kascontrolecommissie.
  • Opstellen van de begroting (inclusief klein en groot onderhoud).

Bouwkundige ondersteuning:

  • Het opstellen van een meerjarenonderhoudsplan en begroting.
  • Het geven van bouwkundige en technische adviezen.
  • Begeleiding en opvolging klein onderhoud.
  • Begeleiding en opvolging groot onderhoud.
  • Contacten met kwalitatief goede onderhoudsbedrijven.
  • Afsluiten van onderhoudscontracten.
  • Afhandeling van klachten en schades 24 uur per dag.


Advies en ondersteuning:

  • Begeleiding en ondersteuning bestuursleden.
  • Een bemiddelende opstelling bij geschillen.
  • Opstellen van een huishoudelijk reglement.
  • Aanspreekpunt voor externe partijen (bijvoorbeeld politie, brandweer en gemeente).

Bij oplevering van een nieuwe VvE:

  • Advies bij het opstellen van de splitsingsakte.
  • Versturen van de welkomstbrief aan alle nieuwe eigenaren.
  • Het opstellen van de conceptbegroting voor het eerste verenigingsjaar.
  • Het uitschrijven, plannen en organiseren van de oprichtingsvergadering.
  • Het opstellen van het concept huishoudelijk reglement.
  • Een bemiddelende opstelling van ons kantoor tussen aankoop en oplevering.
  • De aanwezigheid van ons kantoor bij oplevering van de algemene ruimten.
  • Het opvragen van offertes voor de benodigde verzekeringen.
  • Het opvragen van offertes voor het reguliere onderhoud.